استنطاقاستنطاق عوامل آرامش خانواده از قرآن [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-64]
اسلامبررسی کیفی اثر بخشی درمان های معنوی و مذهبی همسو با رویکرد اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 7-20]
اشتیاق تحصیلیپیش بینی اشتیاق تحصیلی براساس خودباوری: نقش تعدیل کننده استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 109-122]
اضطرابنقش میانجی امید در رابطه بین هوش معنوی و اضطراب ناشی از بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 59-74]
اضطراب مرگنقش تعدیل کننده هوش معنوی در رابطه بین حمایت اجتماعی و اضطراب مرگ در بیماران کرونایی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 137-159]
افسردگیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و رواندرمانگری اسلامی مبتنی بر کیفیتزندگی بر افسردگی در نوجوانان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 61-78]
الگوی زندگی زناشوییتدوین الگوى زندگی زناشویی براساس رویکرد مثبتنگر و روان شناسى اسلامى و بررسی اثربخشى الگوی تدوین شده بر صبرطلبی زوجین متعارض [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 103-118]
الگوی مفهومیالگوی مفهومی شخصیت ضد اجتماعی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 7-29]
امام خمینیعوامل مؤثر در شکلگیری شخصیت و ساختار آن از دیدگاه امام خمینی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 115-138]
امام سجاد(ع)بررسی تطبیقی دیدگاههای امام سجادعلیهالسلام و مارتین سلیگمن درباره ترس از مرگ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-107]
امنیت روانیعوامل آسیب زای امنیت روانی خانواده؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 5، شماره 2، 1401]
امنیت روانی خانوادهعوامل آسیب زای امنیت روانی خانواده؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 5، شماره 2، 1401]
امیدنقش میانجی امید در رابطه بین هوش معنوی و اضطراب ناشی از بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 59-74]
امید به زندگیرابطه حمایت اجتماعی و تاب آوری با نقش واسطه ای امید به زندگی در بیماران کرونایی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-102]
تحلیل محتواتحلیل محتوای کتابهای «هدیههای آسمان» دوره ابتدایی و میزان انطباق آنها با ویژگیهای متقین در خطبه همام [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 47-64]
تربیت اجتماعیجلوه های تربیتِ اجتماعی ناظر به تعامل بین فردی از چشم انداز آموزه های اسلامی و با تحلیل روان شناختی [دوره 6، شماره 1، 1402]
ترسبررسی تطبیقی دیدگاههای امام سجادعلیهالسلام و مارتین سلیگمن درباره ترس از مرگ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-107]
تصور از خداتدوین بسته آموزشی مضمون اسماء خداوند بر اساس سوره حمد و توحید و بررسی اثر بخشی آن بر تصور از خدا در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-119]
تعامل بین فردیجلوه های تربیتِ اجتماعی ناظر به تعامل بین فردی از چشم انداز آموزه های اسلامی و با تحلیل روان شناختی [دوره 6، شماره 1، 1402]
تعدیل کنندهنقش تعدیل کننده خرد ورزی در رابطه بین کیفیت استفاده از فضای مجازی و مرزهای بیرونی خانواده [دوره 3، شماره 2، 1399]
تعریف خانوادهبازتعریف خانواده بر اساس قرآن و منابع روایی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-95]
تعقلنقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خداآگاهی و خردمندی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 85-106]
تعهد زناشوییپیش بینی تعهد زناشویی بر اساس تمایزیافتگی زوجین با نقش میانجی مرزهای زوجینی خانواده [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-38]
تفکر انتقادیمفهوم سازی خود اندیشی انتقادی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 7-28]
تمایزیافتگیرابطه گرایش و رغبت به ازدواج با تمایزیافتگی و مسئولیتپذیری در دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 85-99]
تمایزیافتگی زوجینپیش بینی تعهد زناشویی بر اساس تمایزیافتگی زوجین با نقش میانجی مرزهای زوجینی خانواده [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-38]
تنظیم شناختیبررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان با کارآمدی خانواده و رضایت از زندگی و تبیین آن براساس منابع اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-82]
تنگنای روانیراهبردهای مدیریت تنگنای روانی بر اساس قرآن کریم [دوره 6، شماره 1، 1402]
ج
جامعه المصطفی العالمیهرابطه هوش هیجانی و کارآمدی بینشی، اخلاقی و حقوقی خانواده در طلاب خواهر متاهل جامعه المصطفی العالمیه [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 49-66]
جهتگیری مذهبیمقایسه جهتگیری مذهبی، عوامل شخصیتی و رضایت از زندگی در میان دانشجویان و طلاب شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
ح
حالت عاطفی منفیراهبردهای مدیریت تنگنای روانی بر اساس قرآن کریم [دوره 6، شماره 1، 1402]
حرمتنفسبررسی تطبیقی خودارزشمندی از منظر اسلام و روانشناسی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-102]
حکم فقهیبررسی استدلالی حکم فقهی خوافشایی مراجعان در جلسه مشاوره و درمان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 25-48]
خانوادهبررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان با کارآمدی خانواده و رضایت از زندگی و تبیین آن براساس منابع اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-82]
خانوادهپیشبینی عوامل صمیمیت زوجین بر اساس پایبندی به اخلاق اسلامی همسران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 7-23]
خانوادهبازتعریف خانواده بر اساس قرآن و منابع روایی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-95]
خانوادهپیش بینی تعهد زناشویی بر اساس تمایزیافتگی زوجین با نقش میانجی مرزهای زوجینی خانواده [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-38]
خانوادهنقش تعدیل کننده خرد ورزی در رابطه بین کیفیت استفاده از فضای مجازی و مرزهای بیرونی خانواده [دوره 3، شماره 2، 1399]
خانوادهنقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خوش بینی و کارآمدی خانواده [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
خانوادهرابطه بین مرزهای بیرونی خانواده و مسئولیت پذیری: نقش واسطه ای خودمهارگری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 119-138]
خانوادهپیش بینی کارآمدی خانواده از طریق مسئولیت پذیری با نقش میانجی خودمهارگری [دوره 5، شماره 2، 1401]
خانوادهعوامل آسیب زای امنیت روانی خانواده؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 5، شماره 2، 1401]
خداآگاهینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خداآگاهی و خردمندی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 85-106]
خردمندیپیش بینی کارآمدی خانواده بر اساس مرزهای بیرونی خانواده و خردمندی زوجین [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 35-54]
خردمندینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خداآگاهی و خردمندی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 85-106]
خطبه همامتحلیل محتوای کتابهای «هدیههای آسمان» دوره ابتدایی و میزان انطباق آنها با ویژگیهای متقین در خطبه همام [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 47-64]
خودآگاهیمفهوم سازی خودآگاهی هیجانی در عرفان اسلامی [دوره 5، شماره 2، 1401]
خودآگاهی هیجانیمفهوم سازی خودآگاهی هیجانی در عرفان اسلامی [دوره 5، شماره 2، 1401]
خودارزشمندیبررسی تطبیقی خودارزشمندی از منظر اسلام و روانشناسی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-102]
خودافشاییبررسی استدلالی حکم فقهی خوافشایی مراجعان در جلسه مشاوره و درمان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 25-48]
خوداندیشیمفهوم سازی خود اندیشی انتقادی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 7-28]
خودباوریپیش بینی اشتیاق تحصیلی براساس خودباوری: نقش تعدیل کننده استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 109-122]
خودکارآمدی تحصیلیپیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان براساس ویژگیهای شخصیتی مادر و خودمهارگری فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
خودمهارگرینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین دینداری و بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
خودمهارگرینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خداآگاهی و خردمندی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 85-106]
خودمهارگرینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خوش بینی و کارآمدی خانواده [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
خودمهارگریپیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان براساس ویژگیهای شخصیتی مادر و خودمهارگری فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
خودمهارگریرابطه بین مرزهای بیرونی خانواده و مسئولیت پذیری: نقش واسطه ای خودمهارگری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 119-138]
خودمهارگریپیش بینی کارآمدی خانواده از طریق مسئولیت پذیری با نقش میانجی خودمهارگری [دوره 5، شماره 2، 1401]
خوشبینینقش واسطهای سبک زندگی اسلامی در رابطه بین خوشبینی و شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 77-102]
خوشبینینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خوش بینی و کارآمدی خانواده [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
د
دانشآموزپیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان براساس ویژگیهای شخصیتی مادر و خودمهارگری فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
دانشآموزاننقش ابعاد سلامت معنوی در پیشبینی اختلالات خلقی (افسردگی، اضطراب، استرس) و احساس انسجام روانی [دوره 5، شماره 2، 1401]
دانشجویانمقایسه جهتگیری مذهبی، عوامل شخصیتی و رضایت از زندگی در میان دانشجویان و طلاب شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
درمان چندبعدی معنویمرور نظام مند اثربخشی درمان چند بعدی معنوی و درمان شناختی رفتاری بر طرحواره های حوزه طرد و شدت علایم بالینی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 7-28]
درمان شناختی رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و رواندرمانگری اسلامی مبتنی بر کیفیتزندگی بر افسردگی در نوجوانان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 61-78]
درمان شناختی رفتاریمرور نظام مند اثربخشی درمان چند بعدی معنوی و درمان شناختی رفتاری بر طرحواره های حوزه طرد و شدت علایم بالینی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 7-28]
درمانگریبررسی استدلالی حکم فقهی خوافشایی مراجعان در جلسه مشاوره و درمان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 25-48]
دیندارینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین دینداری و بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
ر
رحمتنیاز بنیادین انسان به پذیرش و منابع تأمین این نیاز از نگاه قرآنکریم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 7-37]
رضایت از زندگیمقایسه جهتگیری مذهبی، عوامل شخصیتی و رضایت از زندگی در میان دانشجویان و طلاب شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
رضایت از زندگیبررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان با کارآمدی خانواده و رضایت از زندگی و تبیین آن براساس منابع اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-82]
رضایت زناشوییرابطه کیفیت استفاده از فضای مجازی و طلاق عاطفی با واسطه مرزهای خانواده و رضایت زناشویی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 65-84]
رغبت به ازدواجرابطه گرایش و رغبت به ازدواج با تمایزیافتگی و مسئولیتپذیری در دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 85-99]
رفتارهای معنویساخت و هنجاریابی پرسشنامه رفتارهای معنوی مادر براساس منابع اسلامی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 107-119]
رنجمقایسه فلسفه رنج از دیدگاه قرآن و پارادایم معنادرمانی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 29-48]
رواندرمانگری اسلامیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و رواندرمانگری اسلامی مبتنی بر کیفیتزندگی بر افسردگی در نوجوانان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 61-78]
روان درمانیبررسی کیفی اثر بخشی درمان های معنوی و مذهبی همسو با رویکرد اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 7-20]
روان شناسى اسلامىتدوین الگوى زندگی زناشویی براساس رویکرد مثبتنگر و روان شناسى اسلامى و بررسی اثربخشى الگوی تدوین شده بر صبرطلبی زوجین متعارض [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 103-118]
روانشناسیتبیین حکم فقهی وسواس از نگاه امام خمینی(ره) با توجه به روان شناسی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 83-103]
روانشناسی اسلامینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خداآگاهی و خردمندی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 85-106]
روانشناسی اسلامیمفهوم سازی خود اندیشی انتقادی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 7-28]
روان شناسی اسلامیشخصیت مقاوم در برابر استرس بر اساس منابع اسلامی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 7-22]
روانشناسی شخصیتالگوی مفهومی شخصیت ضد اجتماعی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 7-29]
روانشناسی مثبتمفهوم سازی خودآگاهی هیجانی در عرفان اسلامی [دوره 5، شماره 2، 1401]
روانشناسی مثبتگرابررسی تطبیقی دیدگاههای امام سجادعلیهالسلام و مارتین سلیگمن درباره ترس از مرگ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-107]
روششناسیبررسی و نقد کتاب ضمیر ناخودآگاه در قرآن [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 103-136]
رویکرد مثبتنگرتدوین الگوى زندگی زناشویی براساس رویکرد مثبتنگر و روان شناسى اسلامى و بررسی اثربخشى الگوی تدوین شده بر صبرطلبی زوجین متعارض [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 103-118]
ز
زنرابطه هوش هیجانی و کارآمدی بینشی، اخلاقی و حقوقی خانواده در طلاب خواهر متاهل جامعه المصطفی العالمیه [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 49-66]
زهدمفهومشناسی کمینهگرایی در سبک زیسته مدرن و قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 65-83]
زوجینپیشبینی عوامل صمیمیت زوجین بر اساس پایبندی به اخلاق اسلامی همسران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 7-23]
زوجین متعارضتدوین الگوى زندگی زناشویی براساس رویکرد مثبتنگر و روان شناسى اسلامى و بررسی اثربخشى الگوی تدوین شده بر صبرطلبی زوجین متعارض [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 103-118]
س
ساختار شخصیتعوامل مؤثر در شکلگیری شخصیت و ساختار آن از دیدگاه امام خمینی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 115-138]
سادهزیستیمفهومشناسی کمینهگرایی در سبک زیسته مدرن و قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 65-83]
سازنده گراییتدوین بسته آموزشی مضمون اسماء خداوند بر اساس سوره حمد و توحید و بررسی اثر بخشی آن بر تصور از خدا در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-119]
سبک زندگیمفهومشناسی کمینهگرایی در سبک زیسته مدرن و قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 65-83]
سبک زندگی اسلامینقش واسطهای سبک زندگی اسلامی در رابطه بین خوشبینی و شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 77-102]
سبک هویتمقایسه کارآمدی خانواده در گروههای متفاوت از نظر پایبندی مذهبی و سبکهای هویتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 105-123]
سرسختی روانشناختیپیش بینی سرسختی روانشناختی براساس شادکامی و پایبندی مذهبی [دوره 5، شماره 2، 1401]
سرمایه اجتماعیجلوه های تربیتِ اجتماعی ناظر به تعامل بین فردی از چشم انداز آموزه های اسلامی و با تحلیل روان شناختی [دوره 6، شماره 1، 1402]
صبرطلبیتدوین الگوى زندگی زناشویی براساس رویکرد مثبتنگر و روان شناسى اسلامى و بررسی اثربخشى الگوی تدوین شده بر صبرطلبی زوجین متعارض [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 103-118]
صفات خداوندتدوین بسته آموزشی مضمون اسماء خداوند بر اساس سوره حمد و توحید و بررسی اثر بخشی آن بر تصور از خدا در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-119]
صمیمیتپیشبینی عوامل صمیمیت زوجین بر اساس پایبندی به اخلاق اسلامی همسران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 7-23]
صمیمیتجلوه های تربیتِ اجتماعی ناظر به تعامل بین فردی از چشم انداز آموزه های اسلامی و با تحلیل روان شناختی [دوره 6، شماره 1، 1402]
ض
ضمیر ناخودآگاهبررسی و نقد کتاب ضمیر ناخودآگاه در قرآن [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 103-136]
ضیقراهبردهای مدیریت تنگنای روانی بر اساس قرآن کریم [دوره 6، شماره 1، 1402]
ط
طرحواره حوزه طردمرور نظام مند اثربخشی درمان چند بعدی معنوی و درمان شناختی رفتاری بر طرحواره های حوزه طرد و شدت علایم بالینی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 7-28]
طلابمقایسه جهتگیری مذهبی، عوامل شخصیتی و رضایت از زندگی در میان دانشجویان و طلاب شهر قم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 7-30]
طلابرابطه هوش هیجانی و کارآمدی بینشی، اخلاقی و حقوقی خانواده در طلاب خواهر متاهل جامعه المصطفی العالمیه [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 49-66]
طلاقرابطه کیفیت استفاده از فضای مجازی و طلاق عاطفی با واسطه مرزهای خانواده و رضایت زناشویی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 65-84]
طلاق عاطفیرابطه کیفیت استفاده از فضای مجازی و طلاق عاطفی با واسطه مرزهای خانواده و رضایت زناشویی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 65-84]
ع
عاطفیساخت و هنجاریابی پرسشنامه رفتارهای معنوی مادر براساس منابع اسلامی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 107-119]
عرفان اسلامیمفهوم سازی خودآگاهی هیجانی در عرفان اسلامی [دوره 5، شماره 2، 1401]
عزیزشخصیت مقاوم در برابر استرس بر اساس منابع اسلامی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 7-22]
قناعتمفهومشناسی کمینهگرایی در سبک زیسته مدرن و قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 65-83]
ک
کارآمدیبررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان با کارآمدی خانواده و رضایت از زندگی و تبیین آن براساس منابع اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-82]
کارآمدینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین خوش بینی و کارآمدی خانواده [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
کارآمدیپیش بینی کارآمدی خانواده از طریق مسئولیت پذیری با نقش میانجی خودمهارگری [دوره 5، شماره 2، 1401]
کارآمدی خانوادهمقایسه کارآمدی خانواده در گروههای متفاوت از نظر پایبندی مذهبی و سبکهای هویتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 105-123]
کارآمدی خانوادهرابطه هوش هیجانی و کارآمدی بینشی، اخلاقی و حقوقی خانواده در طلاب خواهر متاهل جامعه المصطفی العالمیه [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 49-66]
کارآمدی خانوادهپیش بینی کارآمدی خانواده بر اساس مرزهای بیرونی خانواده و خردمندی زوجین [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 35-54]
کتابهای هدیههای آسمانتحلیل محتوای کتابهای «هدیههای آسمان» دوره ابتدایی و میزان انطباق آنها با ویژگیهای متقین در خطبه همام [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 47-64]
کرامتبررسی تطبیقی خودارزشمندی از منظر اسلام و روانشناسی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-102]
کرونانقش تعدیل کننده هوش معنوی در رابطه بین حمایت اجتماعی و اضطراب مرگ در بیماران کرونایی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 137-159]
کرونارابطه حمایت اجتماعی و تاب آوری با نقش واسطه ای امید به زندگی در بیماران کرونایی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-102]
کرونانقش میانجی امید در رابطه بین هوش معنوی و اضطراب ناشی از بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 59-74]
کلمات کلیدی: قرآناستنطاق عوامل آرامش خانواده از قرآن [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-64]
کلید واژه: بسته آموزشیتدوین بسته آموزشی مضمون اسماء خداوند بر اساس سوره حمد و توحید و بررسی اثر بخشی آن بر تصور از خدا در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-119]
کمینهگراییمفهومشناسی کمینهگرایی در سبک زیسته مدرن و قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 65-83]
گ
گرایش به ازدواجرابطه گرایش و رغبت به ازدواج با تمایزیافتگی و مسئولیتپذیری در دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 85-99]
م
مؤلفههامؤلفههای موفقیت در نقش مادری براساس منابع اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 29-60]
مادرساخت و هنجاریابی پرسشنامه رفتارهای معنوی مادر براساس منابع اسلامی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 107-119]
مادرپیشبینی خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان براساس ویژگیهای شخصیتی مادر و خودمهارگری فرزندان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 101-119]
مادرمؤلفههای موفقیت در نقش مادری براساس منابع اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 29-60]
مثبتنگرینقش واسطهای سبک زندگی اسلامی در رابطه بین خوشبینی و شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 77-102]
مرزبندی زناشوییپیش بینی پیمان شکنی زناشویی بر اساس مرزبندی زناشویی و میزان رضایت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1401]
مرزهای بیرونینقش تعدیل کننده خرد ورزی در رابطه بین کیفیت استفاده از فضای مجازی و مرزهای بیرونی خانواده [دوره 3، شماره 2، 1399]
مرزهای بیرونی خانوادهپیش بینی کارآمدی خانواده بر اساس مرزهای بیرونی خانواده و خردمندی زوجین [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 35-54]
مرزهای بیرونی خانوادهرابطه بین مرزهای بیرونی خانواده و مسئولیت پذیری: نقش واسطه ای خودمهارگری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 119-138]
مرزهای خانوادهپیش بینی کارآمدی خانواده بر اساس مرزهای بیرونی خانواده و خردمندی زوجین [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 35-54]
مرزهای خانوادهپیش بینی تعهد زناشویی بر اساس تمایزیافتگی زوجین با نقش میانجی مرزهای زوجینی خانواده [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-38]
مرزهای خانوادهرابطه کیفیت استفاده از فضای مجازی و طلاق عاطفی با واسطه مرزهای خانواده و رضایت زناشویی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 65-84]
مرزهای خانوادهرابطه بین مرزهای بیرونی خانواده و مسئولیت پذیری: نقش واسطه ای خودمهارگری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 119-138]
مرزهای زوجینیپیش بینی تعهد زناشویی بر اساس تمایزیافتگی زوجین با نقش میانجی مرزهای زوجینی خانواده [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-38]
مرگبررسی تطبیقی دیدگاههای امام سجادعلیهالسلام و مارتین سلیگمن درباره ترس از مرگ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-107]
مسئولیتپذیریرابطه گرایش و رغبت به ازدواج با تمایزیافتگی و مسئولیتپذیری در دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 85-99]
مسئولیتپذیریرابطه بین مرزهای بیرونی خانواده و مسئولیت پذیری: نقش واسطه ای خودمهارگری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 119-138]
مسئولیت پذیریپیش بینی کارآمدی خانواده از طریق مسئولیت پذیری با نقش میانجی خودمهارگری [دوره 5، شماره 2، 1401]
مشارکتیساخت و هنجاریابی پرسشنامه رفتارهای معنوی مادر براساس منابع اسلامی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 107-119]
مشاورهبررسی استدلالی حکم فقهی خوافشایی مراجعان در جلسه مشاوره و درمان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 25-48]
معنوی و مذهبیبررسی کیفی اثر بخشی درمان های معنوی و مذهبی همسو با رویکرد اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 7-20]
مفهومسازیمفهوم سازی خود اندیشی انتقادی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 7-28]
مقطع ابتداییتحلیل محتوای کتابهای «هدیههای آسمان» دوره ابتدایی و میزان انطباق آنها با ویژگیهای متقین در خطبه همام [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 47-64]
منابع اسلامیالگوی مفهومی شخصیت ضد اجتماعی در منابع اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 7-29]
منابع اسلامیمؤلفههای موفقیت در نقش مادری براساس منابع اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 29-60]
منابع تأمین نیازنیاز بنیادین انسان به پذیرش و منابع تأمین این نیاز از نگاه قرآنکریم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 7-37]
منابع دینیبازتعریف خانواده بر اساس قرآن و منابع روایی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-95]
مهارت های زندگی و معنویبررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی و معنوی بر شادکامی و هوش معنوی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-63]
میزان رضایت زناشوییپیش بینی پیمان شکنی زناشویی بر اساس مرزبندی زناشویی و میزان رضایت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1401]
ن
ناپایبندی مذهبی و دوسوگراییمقایسه کارآمدی خانواده در گروههای متفاوت از نظر پایبندی مذهبی و سبکهای هویتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 105-123]
نفسعوامل مؤثر در شکلگیری شخصیت و ساختار آن از دیدگاه امام خمینی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 115-138]
نقش مادریمؤلفههای موفقیت در نقش مادری براساس منابع اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 29-60]
نقش واسطهاینقش میانجی خودمهارگری در رابطه بین دینداری و بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 97-113]
نقش واسطهاینقش واسطهای سبک زندگی اسلامی در رابطه بین خوشبینی و شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 77-102]
نوجوانانبررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی و معنوی بر شادکامی و هوش معنوی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-63]
نوجوانانتدوین بستۀ آموزشی معنایابی زندگی برای نوجوانان بر اساس آموزههای اسلامی و اثربخشی آن [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 49-68]
نوجوانانمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و رواندرمانگری اسلامی مبتنی بر کیفیتزندگی بر افسردگی در نوجوانان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 61-78]
نیاز بنیادیننیاز بنیادین انسان به پذیرش و منابع تأمین این نیاز از نگاه قرآنکریم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 7-37]
و
وسواستبیین حکم فقهی وسواس از نگاه امام خمینی(ره) با توجه به روان شناسی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 83-103]
ویژگیهامؤلفههای موفقیت در نقش مادری براساس منابع اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 29-60]
ویژگیهای متقینتحلیل محتوای کتابهای «هدیههای آسمان» دوره ابتدایی و میزان انطباق آنها با ویژگیهای متقین در خطبه همام [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 47-64]
ه
هوش معنویبررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی و معنوی بر شادکامی و هوش معنوی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-63]
هوش معنوینقش تعدیل کننده هوش معنوی در رابطه بین حمایت اجتماعی و اضطراب مرگ در بیماران کرونایی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 137-159]
هوش معنوینقش میانجی امید در رابطه بین هوش معنوی و اضطراب ناشی از بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 59-74]
هوش هیجانیرابطه هوش هیجانی و کارآمدی بینشی، اخلاقی و حقوقی خانواده در طلاب خواهر متاهل جامعه المصطفی العالمیه [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 49-66]
هیجانبررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان با کارآمدی خانواده و رضایت از زندگی و تبیین آن براساس منابع اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 65-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد